لینک

Skip Navigation Links

۱۳۹۵ هفتم مهر 30 هزار دانش آموخته دانشگاه پیام نور در کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شدند

 

 

 

30 هزار دانش آموخته دانشگاه پیام نور در کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شدند

 

.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه از 100 هزار، 30 هزار دانش آموخته دانشگاه پیام نور در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند، گفت : از این تعداد 1009 دانش آموخته دانشگاه پیام نور در دانشگاه تهران پذیرفته شده اند .
وی در مراسم افتتاح دفتر امور نخبگان و استعدادهای درخشان دانشگاه، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیرخم با عنوان اینکه  توجه به کیفیت و کیفی گرایی اولویت مهم فعالیت های دانشگاه پیام نور به شمار می رود ، افزود: پذیرش فارغ التحصیلان این دانشگاه در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه های دولتی، نشان دهنده کیفیت این دانشگاه است.


دکتر رستمی ابوسعیدی یادآور شد: دانشگاه پیام نور ، دانشگاهی است که با وجود پتانسیل های علمی قوی ، مظلوم واقع شده و نتوانستند توانمندی های این دانشگاه را آن طور که شایسته است، به جامعه عرضه نمایند.
رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای فناورانه گفت : این نمایشگاه دارای آثار و اختراعات ارزشمند اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور در حوزه های مختلف پزشکی،رباتیک ،دارو های گیاهی ،ماشین های هیبریدی و ... است .


وی با اشاره به با ایجاد دفتر امور نخبگان در دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور برای پیشرفت بیشتر در این عرصه نیازمند حمایت جدی بنیاد ملی نخبگان است و با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در داخل و خارج از کشور در صورت حمایت می توانیم بیش از پیش در زمینه اختراعات و ابداعات سربلند شویم.

 





لیست کامل اطلاعیه ها و بخش نامه ها