لینک

Skip Navigation Links

۱۳۹۸ بيست و پنجم آبان دکتر نژادعلی ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی از مجتمع معادن سنگ آهن سنگان خواف بازدید کرد

 

 

در راستای تفاهم نامه های ارتباط با صنعت

دکتر نژادعلی از مجتمع معادن سنگ آهن سنگان خواف بازدید کرد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خواف: در تاریخ 18 آبانماه 98 آقای دکتر نژادعلی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، دکتر محمدی پور رئیس اداره ارتباط با صنعت دانشگاه و مهندس عطازندی مسئول حوزه ریاست دانشگاه از دانشگاه پیام نور خواف بازدید نمودند.

درابتدای ورود دکتر نژادعلی ضمن بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه درجلسهای  با کارکنان با توجه به موضوعات مطرح شده از طرف پرسنل دانشگاه نکاتی را بیان و دستور پیگیری از طریق استان را صادر کردند.

در ادامه با فرماندار شهرستان خواف آقای مهندس سنجرانی دیدار نمودند.در این دیدار آقای دکتر نژاد علی ضمن بیان رسالت دانشگاه پیام نور کشور گفت : برای موفقیت و انجام وظایف محوله به دانشگاه پیام نور همراهی مسئولین شهرستان قوت قلبی برای ما است که مجموعه مدیریتی شهرستان در انجام این وظایف با دانشگاه همکاری بسیار قوی دارند. وی در ادامه با اشاره به توانایی ظرفیتی که در دانشگاه پیام نور به طور کامل در استان و بطور خاص در شهرستان خواف وجود دارد گفت این مجموعه میتواند در ارتقای سطح علمی و آموزش نیروها تأثیر بالایی داشته باشد و دانشگاه در این مورد آمادگی کامل برای همکاری دارد.در ادامه آقای مهندس سنجری فرماندار شهرستان ضمن خوش آمدگویی به رئیس دانشگاه پیام نور استان و هیأت همراه ضمن اعلام رضایت از عملکرد دانشگاه پیام نور شهرستان، اعلام کرد که ما می توانیم در شهرستانهای مرزی از از جوانان کشور همسایه نیز برای تحصیل در این دانشگاه به عنوان سفیران فرهنگی ایران استفاده نماییم و این آمادگی در مجموعه فرمانداری ها و استانداری وجود دارد تا این ارتباط را ایجاد کنیم.

در ادامه رئیس دبیرخانه دانشگاه پیام نور منطقه 9 کشور از مجتمع سنگ آهن سنگان خواف بازدید کرد. این مجموعه در دوجلسه با حضور قائم مقام مجتمع سنگ آهن سنگان جناب آقای مهندس اسماعیل زاده و مدیر اداره طرح و توسعه معادن سنگان خواف آقای دکتر تدین راههای همکاری پژوهشی ، آموزشی در مجموعه را بررسی نمودند. رئیس دانشگاه پیام نور منطقه 9 عنوان کرد دانشگاه پیام نور بر اساس مصوبه شوراها مجوز لازم برای پذیرش دانشجوی پژوهش محور با رویکرد پروژه های مورد نیاز صنایع مرتبط را دارد که در این زمینه مجتمع سنگان میتواند با معرفی افراد مورد نظر از این تعامل دو طرفه استفاده نمایدکه مورد استقبال قائم مقام مجتمع قرار گرفت. همچنین مقرر شد که کارورزی دانشجویان دانشگاه پیام نور در رشته های مرتبط با هماهنگی معاونت مربوطه در این مجموعه معدنی گذرانده شود تا دانشجویان ضمن آشنا شدن با مسائل مربوطه زمینه اشتغال آنان در چنین مجموعه هایی فراهم گردد.

علاوه برآن مقرر گردید چنانچه مجموعه معادن سنگ آهن سنگان تمایل به برگزاری کنفرانسهایی به صورت الکترونیکی داشته باشند سیستم و زیرساختهای LMS دانشگاه پیام نور استفاده نمایند.

قائم مقام معادن سنگ آهن سنگان مهندس اسماعیل زاده و رئیس اداره طرح و توسعه ضمن استقبال از حضور مجموعه دانشگاهی در معادن ، برای همکاری با اساتید دانشگاه در حوزه های نقشه برداری ، زمین شناسی، معدن و سایر رشته های مرتبط قول مساعد دادند.

در ادامه از مجموعه آزمایشگاههای مناطق برداشت سنگ آهن بازدیدی بعمل آمد و کارشناس مربوطه توضیحات لازم را به تیم دانشگاه ارائه نمودند.

 





لیست کامل اطلاعیه ها و بخش نامه ها